Úvodní strana Seznam blogů Blogeři VIP blogy Registrovat se a založit nový blog

Diskuzní exkurze IV.

„Když máte jedno jablko a já mám jedno jablko a ta dvě jablka si vyměníme, tak stále budeme mít každý jedno jablko. Ale pokud máte myšlenku a já mám myšlenku a ty myšlenky si vyměníme, tak každý z nás bude mít dvě myšlenky.“ (George Bernard Shaw)

Dnešní prohlídkový okruh po diskuzních fórech Metodického portálu bude mít dva magnetické póly. Představme si, že jedním z nich je vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

Opačným magnetickým pólem můžeme pro tento účel chápat vzdělávání žáků nadaných:

Prémiová otázka pro vás: Proč je ve fóru k nadaným žákům mnohem méně diskuzních témat? Odpověď se zdá nasnadě, ale možná to s tím magnetismem není tak jednoduché. Pište do komentářů pod článkem.

A prosím, pokud máte k některému tématu ve výše magnetizovaných fórech nějakou zkušenost, nápad, názor, nebo (a to by bylo skvělé) dotaz, probuďte téma! S ním probudíte i ostatní rytíře v Blaníku našeho školství.


    hodnotil 1 uživatel

Jeden komentář k příspěvku

  1. avatar

    Možná máme problém identifikovat nadané dítě (pak radím e-learningový kurz) a možná nás téma speciálních vzdělávacích potřeb trápí víc

Přidejte komentář

Abyste mohli komentovat příspěvky, musíte být přihlášení.